Op weg naar Rio Lagortas en Ek Balem - Reisverslag uit Río Lagartos, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu Op weg naar Rio Lagortas en Ek Balem - Reisverslag uit Río Lagartos, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu

Op weg naar Rio Lagortas en Ek Balem

Blijf op de hoogte en volg Anja

03 Augustus 2017 | Mexico, Río Lagartos

Vandaag gaat de rondreis van start. We vertrekken naar RIO Lagortas aan de noordkust. Wel gaan we na het ontbijt nog eerst even lekker relaxen aan het zwembad. Om 12 uur gaan we op weg. En de wegen...2 hele lange rechte wegen door de jungle. Onderweg hebben we ineens een extraatje. Zien een afslag naar Ek Balam. Volgens de kaart zou er iets te zien zijn....Wat was het geweldig! Een geweldige tempel, gaaf en niet toeristisch. Het was even zweten maar wat was het gaaf daar boven op die tempel. Norbert heeft vanaf beneden gezwaaid...was verstandiger voor het heupje. Wij hebben uitgekeken over jungles zover je kunt kijken. Daarna weer verder rijden, alleen maar rechte weg en af en toe een Mexicaans dorpje. Uit de films hoor...dat is wat anders dan Playa del Carmen. Rond 17 uur zijn we dan toch in RIO Lagortas. Een heel,klein vissersdorp, met een enkel simpel hotel en 2 restaurants. Waar men geen Engels. Wat bijzonder. Vooral leuk als Norbert in het restaurant pikant uitbeeld

• 05 Augustus 2017 - 11:14

Ricky: