Leuke afsluiting - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu Leuke afsluiting - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu

Leuke afsluiting

Blijf op de hoogte en volg Anja

19 Augustus 2017 | Mexico, Playa del Carmen

Zondag

Tja, het laatste dagje. Nog een dagje genieten en heel erg leuk afsluiten. Een geweldige vakantie met nog een geweldige afsluiting. De dagen aan het strand hebben de kids er steeds verlekkerd naar gekeken. Wat zou dat geweldig zijn. Dus vooruit. Minou en Pleun parasailen. Joris op de jetski! En het was een geweldige afsluiting. Ze hebben er van genoten. Pa en ma ook.... Norbert is in de boot meegegaan met de meiden. En ik achterop de jetski.....nondeknetter.... Lees de koppen in de krant: 52-jarige moeder achterop de jetski bij haar 18-jarige zoon. Na een kwartier kon ik niet meer gillen en toen "mocht" ik toch gelukkig nog een kwartier. Had zout water overal, neus ogen oren mond...noem maar op! Kramp in mijn armen om Joris vast te houden, zere kont van het stuiteren. Maar wat was het leuk! Maar dan die meiden. Zo hoog samen in de lucht aan een parachute achter de boot. Hoe eng, spannend, gaaf, vet, stil......is dat dan! Zenuwachtig omhoog en vol adrenaline weer naar beneden. Wat een geweldige laatste dag in Playa del Carmen.