Terug naar de kust - Reisverslag uit Chetumal, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu Terug naar de kust - Reisverslag uit Chetumal, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu

Terug naar de kust

Blijf op de hoogte en volg Anja

15 Augustus 2017 | Mexico, Chetumal

Vandaag qua kilometers de langste rit voor de boeg. 460 kilometer. Maar door bergritten en wat verkeerde afslagen en om moeten rijden hadden we in tijd een paar langere! Ja rondreizen kost ook tijd om te reizen, maar is wel het minst leuke van rondreizen...snappen jullie het nog ? Maar vooruit, we doen het rustig aan. Eerst ontbijten. Onze Amerikaanse vrienden hadden in het restaurant een tafel van 8 geclaimd en zaten al op ons te wachten. Vooral nog even de foto's van onze vriend de spin uitgewisseld en het vervolgens over van alles en nog wat gehad. Dan moeten we toch eindelijk gaan. Kan ik nog iets spannends vertellen over de volgende 6 uur? Dwars door Mexico, saaie wegen, heel heel slecht, vol met gaten, constant dezelfde omgeving...dat was het, het spannende gedeelte van deze 6 uur! Oh ja, we hebben onderweg nog even de Burger King aan gedaan. Gauw even op de WiFi met zijn allen. We overnachten in Chetumal en zijn daarmee aan de oostkust aan gekomen. Woensdag via Bacalar terug naar Playa del Carmen voor de laatste dagen aan het strand.

• 17 Augustus 2017 - 07:24

Frans:

He heijstjes,

Je kunnen wel zeggen Burger King, maar ik zie geen hamburger voorbij komen.