Reizen! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Anja - WaarBenJij.nu Reizen! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Anja - WaarBenJij.nu

Reizen!

Blijf op de hoogte en volg Anja

30 Juli 2017 | Duitsland, Düsseldorf

Zondag 30 juli zal het minst leuke en interssant verslag zijn. Net zoals deze dag. Om 6 uur thuis vertrokken. Om 11 uur de lucht in en daar 9 uur filmpjes gekeken. Best relaxed. Dan 3,5 uur op vliegveld Atlanta, en dat is lang. Alhoewel de eerste 1,5 uur waren we kwijt met controles, controles en controles. Heel goed alleeen een beetje overdreven als je Amerika niet in gaat en je eigenlijk achter de donna kan blijven. Dan nog 2 uur vliegen van Atlanta naar Cancun. Als we dan landen is het ondertussen 2.45 Nederlandse tijd. Dus dan snel naar het hotel...dachten we. Maar dan komt het wachten bij het autoverhuurbedrijf ....verschrikkelijk. Dan nog het hotel zoeken. Daar hebben we nu de oplossing voor gevonden. We rijden met de huurauto naar de plaats waar we moeten zijn en dan bestellen we gewoon een taxi die ons naar het juiste hotel brengt. Super! Uiteindelijk ploffen we om 7 uur Nederlandse tijd inpons gigabed in een werkelijk gigantische suite. Een klein voorproefje.voor het volgende verslag....een foto van onze ontbijttafel aan het zwembad!

• 01 Augustus 2017 - 01:57

Esther :

Ben zeer benieuwd maar nu eerst bijtanken denk ik zo