Relaxte zondag - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu Relaxte zondag - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu

Relaxte zondag

Blijf op de hoogte en volg Anja

13 Augustus 2017 | Mexico, Palenque

Zondag

Een echte zondag. We gaan vandaag van Villahermosa aan de oostkust in 2 uur rijden naar het westen naar Palenque. We doen het rustig aan met eerst een lekker ontbijt en dan nog een hotel boeken in Palenque. Toch ook niet onbelangrijk! Om 2 uur zijn we in ons hotel, of eigenlijk bungalowpark, met een heerlijk zwembad en bungalows in de jungle. We genieten 's middags van zwembad en de zon.....weer warm, 34c !!! Dus veel in het water. Aan het einde van de middag nog heel even in Palenque wat drinken maar het is niet zo'n bruisende plaats. Eten doen we in het restaurant op ons park. Teruglopend naar de bungalow voel ik ineens een brandende pijn onder mijn voet en gillen natuurlijk. En direct daarna ook Joris, Minou en Pleun. Allemaal gestoken door een grote rode mier. Zo, dat was een half uur brandende pijn. Vervolgens vliegt er in onze bungalow een ontzettend groot insect. Geen idee wat het is. Bij het naar buiten jagen verdwijnt hij tussen een balk en het plafond, precies boven mijn bed en komt daar niet meer uit! Heel fijn! Airco heel koud en helemaal onder de dekens duiken deze nacht. Welterusten!