7 tinten blauwen Bacalar en door naar Playa - Reisverslag uit Bacalar, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu 7 tinten blauwen Bacalar en door naar Playa - Reisverslag uit Bacalar, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu

7 tinten blauwen Bacalar en door naar Playa

Blijf op de hoogte en volg Anja

16 Augustus 2017 | Mexico, Bacalar

Is weer eens wat anders dan grijstinten! Vandaag naar het meer van Bacalar. Bekend van de mooie verschillende blauwtinten. En het is nog echt ook. Al die mooi foto's zijn gewoon echt. En nog mooier moeten ze om 7 uur 's ochtends zijn en dan kanoën over het meer. Tja, dat was teveel gevraagd. Maar we hebben er heerlijk gezwommen, gerelaxed, foto's gemaakt, en gewoon genieten op de steiger ! En op die steiger ook gedacht aan Myrthe die haar allerlaatste kuur heeft en straks ook weer kan stralen op allerlei mooie vakantiebestemmingen! Heerlijk.
Daarna door naar alweer de laatste bestemming. In 3,5 uur terug rijden naar Playa del Carmen waar we laatste 4 dagen blijven. Jeetje, laatste dagen alweer. Onderweg hebben we allemaal wel eeen beetje zo'n gevoel van oeps de reis zit er dan eigenlijk op. Ja de rondreis wel, maar we gaan nog gewoon nog 4 dagen genieten. Als we aankomen bij ons nieuwe hotel zijn we direct overtuigd dat dat gaat lukken. Niet normaal wat mooi. We hebben een compleet volledig ingericht appartement op de begane grond met, jawel een 40 cm diep eigen zwembad, buitenbubbelbad en jawel, mijn hangmat. Supergroot zwembad en eigen strand. Tja als je dan toch een geweldige reis moet afsluiten dan doen we dat ook op een een geweldige manier!

• 17 Augustus 2017 - 17:22

Ricky Goenee:

Laatste daagjes genieten !! Mooie berichten !! Willen jullie wel wat zon meenemen... Is niet alles hier met dat weer...

• 17 Augustus 2017 - 19:25

Ricky Van Der Ven:

Heerlijk genieten van jullie laatste vakantiedagen en inderdaad breng aub wat zon mee tis hier knudde wat het weer betreft

• 18 Augustus 2017 - 05:14

Anja :

Ik ga mijn best doen met die zin. Ze kunnen hier best een paar graden missen

• 18 Augustus 2017 - 05:15

Anja :