Heerlijk bijkomen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu Heerlijk bijkomen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Anja - WaarBenJij.nu

Heerlijk bijkomen

Blijf op de hoogte en volg Anja

31 Juli 2017 | Mexico, Playa del Carmen

Dat was het! Bij daglicht zagen we pas op wat voor prachtige locatie we zitten. Buiten ontbijten aan het zwembad aan het meertje bij het golfpark! Hoe sjiek klinkt dit. Bij een kijkje bij het water vroeg ik me af wat al die stokjes waren die uit het water staken? Wat een verrassing toen ik dichterbij kwam. Wel honderd kopjes van wat waterschildpadden. Geweldig. Na even een duik in het warme zwembadwater en een half uur bubbelen in het bubbelbad met onze huurauto op weg gegaan naar het strand. Mooi strand maar door de wind was het water niet schoon en veel zeegroen op het strand. Maar de luch op het strand met de voetjes in het zand....Heerlijk bijgekomen dus. Alwhoewel om 22 uur bij mij weer compleet het licht uit was. Nog niet helemaal aan de nieuwe tijd gewend. In Nederland Was het toen alweer 5 uur in de nacht!

• 01 Augustus 2017 - 18:09

Ricky Van Der Ven:

Luxe went gauw maar klinkt heerlijk

• 01 Augustus 2017 - 21:19

Ricky Goenee:

Ooh ... klinkt heerlijk !! Geniet ervan samen !

• 02 Augustus 2017 - 07:30

Frans: